Zagranica

Ministerstwo Turystyki Izraela przeprowadzi przegląd ofert firm PR

Izraelski resort turystyki zamierza wybrać agencję PR w pierwszym kwartale 2006 roku. Działania z zakresu PR są częścią planowanej kampanii...

Izraelski resort turystyki zamierza wybrać agencję PR w pierwszym kwartale 2006 roku. Działania z zakresu PR są częścią planowanej kampanii promocyjnej, która ma zwrócić uwagę Amerykanów na turystyczne walory Izraela. Dotychczas był on odwiedzany głównie ze względów religijnych – przez amerykańskich katolików i judaistów. Częścią tej akcji będzie kampania reklamowa, której budżet wynosi ok. 3,5 mln dol. Spoty telewizyjne opatrzone hasłem “Israel: Who Knew?” pojawią się w stacjach telewizyjnych. Kampania internetowa ograniczy się do portali Yahoo! i Expedia. Przekaz reklamowy ma także dotrzeć do biznesmenów i przekonać ich, że Izrael jest krajem przyjaznym przedsiębiorcom. Ministerstwo Turystyki ma nadzieję, iż m.in. dzięki kampanii liczba amerykańskich turystów odwiedzających Izrael wzrośnie do 3 mln z obecnych 400 tys. rocznie. (“BrandRepublic”)