Przetargi

Raiffeisen zadecydował o rozpoczęciu przetargu na obsługę kreatywną

Raiffeisen Bank Polska zadecydował o przeprowadzeniu przetargu kreatywnego. Na początku listopada br. bank podjął decyzję o zakończeniu współpracy z Ad...

Raiffeisen Bank Polska zadecydował o przeprowadzeniu przetargu kreatywnego. Na początku listopada br. bank podjął decyzję o zakończeniu współpracy z Ad Fabriką FCB i rozpoczął przyjmowanie ofert od agencji kreatywnych, nie podejmując ostatecznej decyzji o rozpoczęciu przetargu (w grę wchodziło także przyznanie budżetu bez przeglądu agencji Opus B, która obecnie przygotowuje grudniową kampanię banku). – Ostatecznie zadecydowaliśmy, że przeprowadzimy przetarg, a briefy roześlemy w przyszłym tygodniu. Nie stworzyliśmy jeszcze ostatecznej listy agencji, ale mogę już powiedzieć, że w przetargu będzie uczestniczyć od 4 do 5 agencji, w tym Opus B – twierdzi Danuta Musiał, dyrektor marketingu Raiffeisen Bank Polska, i dodaje, że przetarg zostanie rozstrzygnięty jeszcze w grudniu. (MG)