M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alima-Gerber po raz pierwszy inwestuje w reklamę zewnętrzną

Serwis Dzienny | 2 grudnia 2005, 00:00

Na cały grudzień zaplanowana została pierwsza w historii marki Gerber (Alima-Gerber) kampania outdoorowa. Jest ona przedłużeniem przedświątecznej kampanii telewizyjno-prasowej, która...

Na cały grudzień zaplanowana została pierwsza w historii marki Gerber (Alima-Gerber) kampania outdoorowa. Jest ona przedłużeniem przedświątecznej kampanii telewizyjno-prasowej, która wystartowała w listopadzie br. (pisaliśmy o niej w DS "MMP" z 3 listopada br.). Jest to kampania wizerunkowo-produktowa, która ma wesprzeć sprzedaż dziewięciu produktów firmy. Za kreację, podobnie jak w przypadku kampanii telewizyjnej, odpowiedzialna jest agencja Martis. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Wykorzystano ok. 300 nośników należących do News Outdoor Poland w największych miastach Polski. (MM)

Czytaj więcej na temat: , , , ,