Kraj

Paralotna realizuje kolejny etap kampanii Promenady

Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej centrum handlowego Promenada przygotowana przez agencję Paralotna. Świąteczna kampania jest drugim etapem strategii komunikacji...

Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej centrum handlowego Promenada przygotowana przez agencję Paralotna. Świąteczna kampania jest drugim etapem strategii komunikacji pt. “Bajkowa Promenada” przygotowanej dla Promenady na rok 2005/2006. W ramach kampanii mającej przypomnieć, że w centrum Promenada można kupić świąteczne prezenty dla wszystkich członków rodziny, eksponowane są dwie kreacje wykorzystujące motywy ze znanych i popularnych bajek. Hasła “Paczka Dziwaczka” oraz “Worek i Lolek” sugerują, że prezenty kupione w Promenadzie mogą być dowcipne, zaskakujące i tym samym mają zachęcić do odwiedzenia sklepów znajdujących się na terenie centrum. Świąteczna kampania wykorzystuje: outdoor, prasę, w tym wkładki m.in. do “Faktu”, oraz magazyn “Promenada Sukcesu”, materiały POS eksponowane na terenie centrum, a także direct mail. (AMS)