Kraj

BBDO Warszawa ponownie regionalnym hubem do obsługi reklamowej Wrigley

Agencja reklamowa BBDO Warszawa będzie koordynować działania strategiczne i kreatywne dla producenta gum do żucia Wrigley w naszym regionie Europy....

Agencja reklamowa BBDO Warszawa będzie koordynować działania strategiczne i kreatywne dla producenta gum do żucia Wrigley w naszym regionie Europy. Po ponad trzech latach od momentu przeniesienia regionalnej centrali obsługi reklamowej Wrigley z Polski do Czech zapadła decyzja o przywróceniu tej roli polskiemu oddziałowi BBDO. Według nieoficjalnych informacji BBDO Warszawa będzie odpowiedzialna za koordynację reklamowej obsługi wszystkich marek Wrigley w regionie centralnej i wschodniej Europy. Jacek Hensler, dyr. generalny BBDO Warszawa i prezes grupy BBDO w Polsce, nie skomentował tych doniesień. Nie udało się też do momentu zamknięcia tego wydania DS “MMP” uzyskać komentarza z Wrigley Polska. (AMS)