Zagranica

Piper Heidsieck inwestuje w globalną kampanię reklamową

Producent szampana - francuska firma Piper Heidsieck - przygotował globalny projekt reklamowy prowadzony pod hasłem "Ongoing extravaganza since 1785". Nowe...

Producent szampana – francuska firma Piper Heidsieck – przygotował globalny projekt reklamowy prowadzony pod hasłem “Ongoing extravaganza since 1785”. Nowe reklamy mają na celu repozycjonowanie marki jako nonkonformistycznej, podkreślającej takie cechy jak wolność i ekspresja. Przedstawiają grupy bawiących ludzi stylizowanych na mieszkańców Francji pod rządami Ludwika XVI. Za kreację odpowiada agencja reklamowa BETC Euro ESCG. Fotografie do reklam drukowanych przygotowało studio Sofia & Mauro. Budżet mediowy obsługuje Mediaedge:cia. Działania reklamowe rozpoczną się w Stanach Zjednoczonych, Japonii oraz Belgii i mają być kontynuowane na kolejnych rynkach na całym świecie. (“Media & Marketing Europe”)