Kraj

"Echo Miasta" zwiększa objętość swoich wydań

Bezpłatny dziennik "Echo Miasta" spółki Media4mat zwiększa i sukcesywnie będzie zwiększał objętość swoich wydań, o czym poinformowała Dorota Stanek, prezes...

Bezpłatny dziennik “Echo Miasta” spółki Media4mat zwiększa i sukcesywnie będzie zwiększał objętość swoich wydań, o czym poinformowała Dorota Stanek, prezes zarządu grupy wydawniczej Polskapresse, do której należy Media4mat. Już wzrosła do 32 liczba stron tytułu w czwartki w Katowicach. W Warszawie planowane jest zwiększenie objętości tego wydania do 24 stron. W ciągu najbliższych 2-3 miesięcy możliwe jest zwiększenie liczby stron “Echa Miasta” w innych miastach, czyli poza wymienionymi będą to także: Kraków, Trójmiasto, Łódź, Poznań i Wrocław. W perspektywie 3-4 miesięcy nie jest natomiast planowane zwiększenie częstotliwości “Echa Miasta”, które ukazuje się w czwartki i w niedziele. Po upływie tego czasu zmiana częstotliwości nie jest wykluczona. “Echo Miasta” wystartowało w czerwcu br. w Warszawie. Jego nakład w czwartki wynosi 1,1 mln egz., a w niedziele 550 tys. egz. Od niedawna sprzedażą powierzchni reklamowej w “Echu Miasta” zajmuje się poza lokalnymi biurami reklamy także dom prasy regionalnej Mediatak. (KP)