Kraj

Sigma i K2 obsługują drugą edycję programu edukacyjnego KP

Kompania Piwowarska zainicjowała drugą edycję programu edukacyjnego skierowanego do studentów pod nazwą Kompania Inicjatyw. Daje on młodym ludziom możliwość rozwoju...

Kompania Piwowarska zainicjowała drugą edycję programu edukacyjnego skierowanego do studentów pod nazwą Kompania Inicjatyw. Daje on młodym ludziom możliwość rozwoju kompetencji menedżerskich i interpersonalnych, a tym samym zwiększa ich wartość na rynku pracy. Program ten daje także możliwość zdobycia stażu w Kompanii Piwowarskiej. Elementem projektu jest konkurs, w którym studenci mogą wykazać się umiejętnościami organizacyjnymi, menedżerskimi i muszą zrealizować jedno z wytyczonych zadań. Projekt wspierają działania PR prowadzone przez agencję Sigma Intrenational oraz działania promocyjne. Uruchomiono specjalny serwis pod adresem www.kompaniainicjatyw.kp.pl. W styczniu i marcu 2006 r. rusza kampania online obejmująca mailing do 500 tys. kont wyselekcjonowanych użytkowników oraz emisja bannerów na popularnych komunikatorach. Kampanię przygotowuje zespół agencji K2. Na 10 wybranych uczelniach odbędą się w ciągu roku akademickiego spotkania Dni Kompanii Inicjatyw, które poprowadzą m.in. pracownicy Kompanii Piwowarskiej. (MKS)