M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bahlsen Sweet szuka agencji reklamowej dla marki Hit

Serwis Dzienny | 7 grudnia 2005, 00:00

Bahlsen Sweet prowadzi przetarg, w wyniku którego wybierze agencję do obsługi największej przyszłorocznej akcji promocyjnej ciasteczek marki Hit. Wybrana agencja...

Bahlsen Sweet prowadzi przetarg, w wyniku którego wybierze agencję do obsługi największej przyszłorocznej akcji promocyjnej ciasteczek marki Hit. Wybrana agencja przygotuje strategię i kreację. O oprawę mediową promocji zadba MediaCom Warszawa. Lista agencji biorących udział w przetargu nie jest znana. Zwycięska agencja będzie wybrana w połowie stycznia. Obecnie trwają prezentacje projektów. Tegoroczną letnią promocję marki Hit przeprowadziła agencja Eskadra Promarket, a kampanię outdoorową zrealizowała agencja Men at Work. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,