M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G konsoliduje budżet mediowy Gillette w MediaCom Warszawa

Serwis Dzienny | 8 grudnia 2005, 00:00

Koncern Procter & Gamble przekazał budżet mediowy Gillette do domu mediowego MediaCom Warszawa. Jak powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy Procter...

Koncern Procter & Gamble przekazał budżet mediowy Gillette do domu mediowego MediaCom Warszawa. Jak powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy Procter & Gamble Operations Polska, powodem podjęcia tej decyzji jest chęć konsolidacji budżetów w jednej agencji mediowej. Dotychczas obsługą tego klienta zajmował się dom mediowy MindShare Polska. Decyzja o zmianie domu mediowego została podjęta przez polski oddział P&G. Globalnie koncern zadeklarował, że będzie współpracował z siecią Starcom MediaVest Group. Obsługą Gillette w agencji MediaCom Warszawa zajmie się team, w którego skład wejdą: Artur Wójcik, Michał Rafa oraz Piotr Lewandowski. P&G kupił Gillette na początku tego roku za 57 mld dol. Tym samym P&G pozyska teraz pięć kolejnych brandów: Gillette, Braun, Venus, Duracell i Oral-B. W II połowie 2003 r. P&G przejął koncern Wella i należącą do niego firmę Cosmopolitan Cosmetics. Budżety mediowe obu podmiotów (Welli w Media Direction OMD i Cosmopolitan Cosmetics w Star Media) zostały przekazane także do MediaComu. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,