Kraj

Lidia Rostkowska pokieruje marketingiem firm Jutrzenka, Kaliszanka i Ziołopex

Lidia Rostkowska, dyr. rozwoju w firmie Jutrzenka SA, od 1 stycznia 2006 r. przejmie opiekę nad zintegrowanymi działaniami marketingowymi firm...

Lidia Rostkowska, dyr. rozwoju w firmie Jutrzenka SA, od 1 stycznia 2006 r. przejmie opiekę nad zintegrowanymi działaniami marketingowymi firm Jutrzenka (producent ciastek Jeżyki i Wafli Familijnych, a także czekolad i bombonierek Goplana), Ziołopex (producent przypraw i mieszanek przyprawowych Appetita) oraz Kaliszanka SA (producent wafli Grześki). Decyzja ta jest efektem połączenia w jedną grupę wyżej wymienionych firm kontrolowanych przez rodzinę Kolańskich. Przypomnijmy, że na przełomie 2004/2005 r. kontrolowana przez Ziołopex Jutrzenka kupiła od Nestle Polska firmę i markę Goplana, a jesienią br. firma Ziołopex przejęła firmę FPC Kaliszanka. Lidia Rostkowska pracuje w Jutrzence SA od grudnia 2004 r., początkowo była dyrektorem ds. projektów i odpowiadała za tabliczki i bombonierki Goplana, a z czasem także za marketing firmy Jutrzenka. Wcześniej przez rok pracowała w dziale marketingu firmy Kamis-Przyprawy SA, a jeszcze wcześniej przez kilkanaście lat była związana z firmą Cadbury Wedel, gdzie przeszła różne szczeble kariery, ostatnio była marketing managerem. Dotychczasowa dyrektor marketingu firmy Jutrzenka SA Joanna Kozakiewicz objęła nowe stanowisko trade marketing managera w tej samej spółce. (MKS)