Zagranica

Zamknięcie edycji "BusinessWeeka" na Europę i Azję

McGraw-Hill zdecydował o zamknięciu edycji "BusinessWeeka" na Europę i Azję. Ostatnie wydania ukażą się 30 grudnia br. W ich miejsce...

McGraw-Hill zdecydował o zamknięciu edycji “BusinessWeeka” na Europę i Azję. Ostatnie wydania ukażą się 30 grudnia br. W ich miejsce będzie dystrybuowana wersja amerykańska magazynu. Wydania internetowe magazynu na Europę i Azję będą nadal funkcjonować. Zamknięcie wersji drukowanych podyktowane jest względami finansowymi, choć ostatnio reklamodawcy zaczęli więcej inwestować w edycję “BusinessWeeka” na Europę. McGraw-Hill miał różne plany wobec edycji na Europę i Azję swego tytułu. Planowano ich połączenie albo fuzję z “Newsweekiem”. Wydawnictwo także poinformowało o dalszym rozwoju edycji lokalnych. “BusinessWeek” ma wersje w Chinach, Polsce, Indonezji, Rosji i w Turcji. W październiku br. wystartowała edycja arabska, a edycje bułgarska i rumuńska planowane są na początek 2006 r. (“Media & Marketing Europe”)