Kraj

Styczniowe "Elle" z kampanią i dzielonym nakładem

Styczniowe wydanie "Elle" (Hachette Filipacchi Polska) ukaże się w nakładzie 142 tys. egz. przy wsparciu kampanii. Obejmie ona Radio Zet,...

Styczniowe wydanie “Elle” (Hachette Filipacchi Polska) ukaże się w nakładzie 142 tys. egz. przy wsparciu kampanii. Obejmie ona Radio Zet, internet (Interia, Onet), punkty sprzedaży i inne magazyny Hachette. Nowym domem mediowym wydawnictwa jest MindShare Polska. Nakład styczniowego “Elle” zostanie podzielony na część (80 tys. egz.) z dodatkiem (etui na telefon komórkowy w żakardowe wzory) w cenie 8,40 zł i bez gadżetu – za 7,40 zł. Wydawca poinformował, że ubiegłoroczne wydanie “Elle” z podobnym etui, ale w chińskie wzory, osiągnęło sprzedaż 103,5 tys. egz. (KP)