Kraj

Maspex odpowiada Agrosowi na zarzuty o podobieństwo reklam

W informacji "Agros Nova oskarża Maspex o nieuczciwą konkurencję", która ukazała się w DS "MMP" 9 grudnia br., Joanna Bancerowska,...

W informacji “Agros Nova oskarża Maspex o nieuczciwą konkurencję”, która ukazała się w DS “MMP” 9 grudnia br., Joanna Bancerowska, rzecznik Agrosu, zarzuciła Grupie Maspex Wadowice, że w kampanii soków Tymbark Fit skopiowała jej wcześniejszą wiosenną kampanią dla Fortuny Karotki – wykorzystano tę samą aktorkę, te same ujęcia, w tym samym otoczeniu. Dodatkowo, jak twierdzi Bancerowska, to Agros jako pierwszy ruszył z komunikacją soku pomarańczowego z dodatkami figi, liczi i granatu – na co Maspex odpowiedział, wprowadzając sok pomarańczowy z mandarynką i czerwoną pomarańczą. Na te zarzuty odpowiada Dorota Liszka, rzecznik Grupy Maspex Wadowice: – Gdy Agros Nova mówi o naśladownictwie, to ja się zastanawiam tylko, w którą stronę – kto tu kogo naśladuje. Figa z pomarańczą jest w naszej ofercie od lipca 2003 r., podobnie granat, a czerwoną pomarańczę wprowadziliśmy już w kwietniu 2003 r. Natomiast jeśli chodzi o naszą reklamę, to kręciliśmy ją na początku marca br. – przed emisją reklamy Fortuny, zaś aktorka, która brała w niej udział, oświadczyła, że nie brała udziału w żadnej polskiej produkcji – kończy Liszka. (MB)