Kraj

Jazz Radio oferuje reklamodawcom mecenaty

Biuro reklamy Jazz Radia rozbudowało ofertę reklamową o mecenaty. Proponuje reklamodawcom oferty łączące np. standardową obecność w blokach reklamowych z...

Biuro reklamy Jazz Radia rozbudowało ofertę reklamową o mecenaty. Proponuje reklamodawcom oferty łączące np. standardową obecność w blokach reklamowych z innymi formami aktywności, m.in. sponsoring wybranych pasm, stałą obecność na stronie www, prezentację logo mecenasa przy okazji różnych imprez, w jakie zaangażowane będzie Jazz Radio, i w reklamach prasowych stacji. Reklamodawcy, którzy zdecydują się na taką formułę współpracy, będą też przedstawiani na antenie jako mecenasi. Koszt mecenatu jest indywidualnie negocjowany z klientami, podobnie jak formy jego realizacji. Reklamodawcy mogą dopłacić za wyłączność na kategorię, co daje gwarancję bycia jedynym mecenasem reprezentującym dany segment rynku. Standardowy czas trwania mecenatu wynosi 1 rok. Radio przewiduje pozyskanie kilku mecenasów na rok 2006. Finalizuje rozmowy z klientem z branży finansowej. – Wiele firm zwraca się do nas z prośbą o zaproponowanie szerokich i długofalowych działań umożliwiających im dotarcie do ekskluzywnego odbiorcy – tak wprowadzenie mecenatów uzasadnia Bartosz Burski, prezes Jazz Radia. Nie zdradza wysokości zysków, jakie ze sprzedaży chce osiągnąć Jazz Radio w roku 2006. (JN)