Kraj

Ziołopex rozszerza markę Appetita, wprowadza Chrupanierkę

Firma Ziołopex rozszerzyła markę Appetita, wprowadzając do sprzedaży panierkę do mięs o nazwie Chrupanierka. Cała linia składa się z trzech...

Firma Ziołopex rozszerzyła markę Appetita, wprowadzając do sprzedaży panierkę do mięs o nazwie Chrupanierka. Cała linia składa się z trzech propozycji: panierki do kotleta, kurczaka i ryb. W przyszłości planowane jest rozszerzenia kategorii. Chrupanierki pozycjonowane są w segmencie value, w cenie 1,55 zł za 90-g opakowanie. Produkt nie otrzymał odrębnej kampanii reklamowej, choć od listopada br. Appetita prowadzi kampanię całej rodziny swoich produktów – są to przyprawy jednorodne, mieszanki przyprawowe, kostki rosołowe. W przyszłym roku producent planuje kampanię obejmującą billboardy sponsorskie w TV, reklamę prasową i dystrybucję materiałów BTL. Do tej pory Ziołopex współpracował w zakresie kreacji z agencją GonnaBe oraz domem mediowym BrandConnection. (MKS)