Przetargi

Just wycofał się z przetargu na obsługę reklamową Pyralginum

Agencja reklamowa Just wycofała się z udziału w przetargu na obsługę leku Pyralginum z portfolio Polpharmy. Jak mówi Maciej Korobacz,...

Agencja reklamowa Just wycofała się z udziału w przetargu na obsługę leku Pyralginum z portfolio Polpharmy. Jak mówi Maciej Korobacz, dyrektor działu obsługi klienta w Just, agencja zaangażowana jest teraz w kilka innych projektów, a w przetargu na Pyralginum startowała po raz drugi (poprzedni nie został rozstrzygnięty) i przedstawiła już swoją strategię dla tej marki. W przetargu pozostały 4 Fame Branding, MRM Momentum, jedna z agencji z grupy Euro RSCG i Young & Rubicam. Zwycięska agencja oprócz obsługi reklamowej Pyralginy ma opracować strategię pozycjonowania dla pozostałych marek leków przeciwbólowych – Etopiryny i Ibufenu. Rozstrzygnięcie zaplanowane jest na koniec roku. (JN)