Przetargi

Janssen-Cilag Polska szuka agencji reklamowej do obsługi Evry

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska rozpoczęła przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do kompleksowej obsługi marki Evra (plaster antykoncepcyjny na...

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska rozpoczęła przetarg, którego celem jest wybór agencji reklamowej do kompleksowej obsługi marki Evra (plaster antykoncepcyjny na receptę). Do przetargu zaproszono kilka agencji fullservice’owych, jednak informacja o ich liczbie i nazwach nie została ujawniona. Dotychczas reklama Evry opierała się na komunikacji związanej z celebrities (wykorzystano w niej wizerunki Joanny Horodyńskiej, Katarzyny Skrzyneckiej, Reni Jusis, Anny Muchy, Patrycji Markowskiej i Kai Paschalskiej). Za opracowanie reklam odpowiedzialna była wybrana w przetargu agencja Headlines Brand & Corporate Communication.

W 2004 roku Janssen-Cilag Polska prowadził przetarg reklamowy na opracowanie komunikacji ATL dla marki Evra. Do przetargu zaproszono ponad 20 agencji reklamowych, jednak ostatecznie został zawieszony pod koniec ub.r. Do momentu zamknięcia tego wydania DS “MMP” nie udało nam sie skontaktować z przedstawicielami Janssen-Cilag Polska. (AMS)