M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB Warszawa przygotowała dla piwa Tyskie spot "El Matador"

Serwis Dzienny | 14 grudnia 2005, 00:00

Kompania Piwowarska SA ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej piwa Tyskie, w której wykorzystuje film reklamowy "El Matador" stanowiący kontynuację...

Kompania Piwowarska SA ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej piwa Tyskie, w której wykorzystuje film reklamowy "El Matador" stanowiący kontynuację strategii i kreacji tej marki. Fabuła filmu przygotowanego przez DDB Warszawa rozgrywa się w Hiszpanii, w świecie prawdziwych wartości, piękna, przyjaźni, radości z życia i przebywania z przyjaciółmi - wszystkiego, co ma nieść ze sobą marka Tyskie. Scenariusz filmu napisał Marcin Mroszczak, dyrektor kreatywny DDB Warszawa. Realizacją spotu zajęło się studio Godman. Film telewizyjny poprzedził trailer emitowany w stacjach TV i kinie, stylizowany na zwiastun filmu kinowego, mający podkreślić pokrewieństwo obrazu z wielkimi filmowymi produkcjami. Jak powiedział Tomasz Brycki, brand manager marki Tyskie, było to działanie celowe, nowatorskie w reklamie, którego sens polegał na tym, że do relacji konsumenta z dobrze mu znaną marką wprowadzono element niepokoju. Historię w filmie "El Matador" opowiada przewodnik po muzeum tauromachii, człowiek, dla którego korrida nie ma tajemnic i który jest jednym z jej afficionados (wielbicieli). Sceny w muzeum kręcono w prawdziwym prywatnym muzeum tauromachii przechowującym pamiątki z walk torreadorskich, kostiumy, trofea i zdjęcia najsławniejszych matadorów. Sceny kręcono na prywatnej farmie na Płw. Iberyjskim. Za budżet mediowy odpowiada Starcom. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,