Kraj

PZL autorem nowego wizerunku marki Mola (Metsä Tissue)

Metsä Tissue SA, producent papierów higienicznych, wprowadziła do sprzedaży ulepszony produkt - papier toaletowy marki Mola. Celem tych zmian jest...

Metsä Tissue SA, producent papierów higienicznych, wprowadziła do sprzedaży ulepszony produkt – papier toaletowy marki Mola. Celem tych zmian jest odświeżenie wizerunku marki i produktu. Nowy papier toaletowy Mola dostępny jest w sześciu kolorach: białym, żółtym, różowym, niebieskim, łososiowym i zielonym. Każda z propozycji kolorystycznych opatrzona jest tłoczeniem w formie serduszka. Odświeżeniu uległo też logo marki Mola i opakowanie produktu. Za zmiany odpowiedzialna jest agencja reklamowa PZL, która zaprojektowała design Moli. Nowa Mola dostępna jest w sugerowanej cenie za opakowanie: 8 rolek – 7 zł, 4 rolki – 4 zł. Wprowadzeniu zmian w marce Mola towarzyszą działania PR realizowane przez TBWA/PR, na razie nie ma planów kampanii w mediach. (AMS)