Kraj

Z pakietu reklamowego w "Tygodniku Lokalnym" skorzystał "Nowy Dzień"

"Nowy Dzień" (Agora SA) reklamuje się w sieci tygodników lokalnych ukazujących się na terenie stu powiatów (1/3 powiatów w Polsce)....

“Nowy Dzień” (Agora SA) reklamuje się w sieci tygodników lokalnych ukazujących się na terenie stu powiatów (1/3 powiatów w Polsce). Tygodniki ogłosiły wyniki badania czytelnictwa realizowane przez Millward Brown SMG/KRC miesiąc temu. Okazało się, że czyta je przynajmniej raz w miesiącu 11,25 proc. dorosłej populacji Polaków, a więc blisko 3,4 mln osób powyżej 15. roku życia. Na terenie swojego ukazywania się czytelnictwo tygodników wynosi 42,3 proc. Badanie przedstawiono agencjom reklamowym i domom mediowym. Dotarły tą drogą do wydawcy “Nowego Dnia”, który na ich podstawie podjął decyzję o zakupie reklamy w “Tygodniku Lokalnym”, czyli sieci 65 tytułów o zasięgu jednego lub kilku powiatów, których średnia sprzedaż wynosi łącznie 424 250 egz. Pakiet reklamowy w “Tygodniku Lokalnym” oferuje Stowarzyszenie Gazet Lokalnych. (KP)