Zagranica

MindShare wygrał przetarg na międzynarodową obsługę Tourism New Zeland

Dom mediowy MindShare wygrał przetarg mediowy na wart 10 mln funtów budżet organizacji Tourism New Zeland (organizacja promująca na świecie...

Dom mediowy MindShare wygrał przetarg mediowy na wart 10 mln funtów budżet organizacji Tourism New Zeland (organizacja promująca na świecie walory turystyczne Nowej Zelandii). Zasięg działań obejmie Wielką Brytanię, Amerykę Północną, Japonię oraz Australię. O międzynarodową obsługę Tourism New Zeland ubiegał się również dom mediowy MPG. Na poziomie lokalnym o obsługę walczyły także domy mediowe: Round 2 w Ameryce Północnej, Yomiko w Japonii oraz Mitchell & Partners w Australii. – Obsługa MindShare na wszystkich rynkach objętych kampanią zapewni spójność w komunikowaniu naszej marki – powiedział George Hickton, CEO Tourism New Zeland. W październiku przetarg reklamowy Tourism New Zeland wygrała agencja JWT, która podobnie jak MindShare należy do koncernu WPP. Warto dodać, iż pismo “Media Magazine” uznało właśnie dom MindShare Asia Pacific za najlepszą agencję mediową po raz trzeci z rzędu. (“BrandRepublic”)