Kraj

Dariusz Wieromiejczyk dyrektorem marketingu Domu Prasowego

Dariusz Wieromiejczyk objął stanowisko dyrektora działu marketingu Domu Prasowego, wydawcy dziennika "Życie Warszawy". Ostatnio był dyrektorem kreatywnym agencji reklamowej Communication...

Dariusz Wieromiejczyk objął stanowisko dyrektora działu marketingu Domu Prasowego, wydawcy dziennika “Życie Warszawy”. Ostatnio był dyrektorem kreatywnym agencji reklamowej Communication Unlimited.

Wcześniej pracował w kilku międzynarodowych agencjach reklamowych i dziale marketingu “Rzeczpospolitej”. Poprzedni szef marketingu Domu Prasowego Dorota Haller została dyrektorem biura marketingu i produktu w PLL LOT, o czym pisaliśmy w DS “MMP” 12 grudnia. Dom Prasowy przymierza się do wydawania nowego dziennika ogólnopolskiego, który zdaniem Michała Sołowowa, właściciela wydawnictwa, prawdopodobnie wystartuje na wiosnę 2006 r. (PM)