Kraj

Łukasz Tylec założył nową firmę audytującą wydatki mediowe

Właścicielem nowej marki na rynku audytorów mediowych 2CEffect jest spółka United Titans należąca do Łukasza Tylca. Firma rozpoczęła właśnie działalność,...

Właścicielem nowej marki na rynku audytorów mediowych 2CEffect jest spółka United Titans należąca do Łukasza Tylca. Firma rozpoczęła właśnie działalność, ma już pierwszego klienta z branży farmaceutycznej, ale Tylec nie ujawnia jego nazwy. 2CEffect oferuje klientom standardowy zakres usług audytora mediowego: ocenę planowania i zakupu mediów, ocenę efektywności zarządzania pracą z domem mediowym, planowanie komunikacji marketingowej, analizy rynkowe. Łukasz Tylec był dotychczas związany z firmami konsultingowymi Hay Group Polska oraz Cap Gemini Ernst & Young. Na rynku audytu mediowego w Polsce działają już trzy firmy: Media Audits Polska, Instytut Audytu Mediowego oraz Media Strategy Warsaw. (PR)