Media Express, wydawca “Super Expressu”, sprzedał swój jedyny magazyn – miesięcznik dla kobiet o zdrowym stylu życia “Super Linia”. Nowym właścicielem tego tytułu jest Quadro Media Sp. z o.o., wydawca miesięcznika “Żyjmy dłużej”. Media Express koncentruje się na dalszym rozwoju “Super Expressu”. – Zawsze byliśmy świadomi tego, że wydawane przez Media Express tytuły są bardzo zróżnicowane, i właściwie musieliśmy rozważać, czy traktować “Super Linię” jako punkt wyjścia do rozwoju w segmencie magazynów, czy skoncentrować się na marce “Super Express” – powiedziała Ewa Cieślak, prezes Media Express. Według wydawcy w przyszłym roku “Super Express” ma otrzymać mocne wsparcie promocyjne. Nowy wydawca “Super Linii” zatrudni cały zespół redakcyjny z redaktor naczelną Ewą Kafarską oraz zespół handlowców “Super Linii”. Quadro Media ma zachować charakter “Super Linii” i deklaruje dla niej wsparcie wydawnicze. “Super Linia” ukazuje się od 1994 r. Wpływy reklamowe “Super Linii” od I do XI br. bez autopromocji wyniosły 1 mln 960 tys. zł (Expert Monitor). (KP)