Kraj

Ambient Media poszerzył portfolio nośników, wspiera launch Arivy

Ambient Media, dom mediowy specjalizujący się w planowaniu komunikacji niestandardowej, rozwinął portfolio nośników. Do reklamy na terenie szpitali dołączyła oferta...

Ambient Media, dom mediowy specjalizujący się w planowaniu komunikacji niestandardowej, rozwinął portfolio nośników. Do reklamy na terenie szpitali dołączyła oferta nośników na pokładach samolotów LOT oraz reklama w sieci pralni chemicznych. Ambient Media wygrał przetarg na obsługę oferty nośników w samolotach LOT-u, gdzie reklamodawcy mogą skorzystać m.in. z reklamy na kubeczkach, opakowaniach chusteczek odświeżających, kocach, a także wyemitować spoty na pokładach samolotów odbywających loty międzykontynentalne. W sieci 108 pralni chemicznych (m.in. Panda i 5 a sec) oferowana jest reklama na rękawach ochronnych do pakowania odzieży. Ambient Media, mimo że sprzedaje nośniki reklamowe, nadal pozycjonuje się jako dom mediowy. – Zawsze proponujemy klientom miks działań w oparciu o nośniki z własnej oferty i portfolio innych agencji – mówi Katarzyna Swacha, dyrektor generalny Ambient Media. Do zespołu agencji mają wkrótce dołączyć dwie nowe osoby. Obecnie trwa właśnie kampania, w której Ambient Media zaplanował niestandardowe działania wspierające launch marki soków Ariva z portfolio Zbyszko. Kreację do tej kampanii stworzyła agencja GTO, z której wyłoniono Ambient Media. W ramach działań niestandardowych wykorzystano m.in. reklamę na wózkach sklepowych w sieciach Tesco, Real, Geant, Albert i Hypernova (łącznie 28 tys. nośników). Sok Ariva reklamowany jest także w prasie i telewizji, za zakup i planowanie tych mediów odpowiada Optimedia. (JN)