Zagranica

Metro International prowadzi europejskie badania reakcji czytelników na reklamy

Firma Metro International rozpoczęła realizację europejskiego projektu badawczego, którego celem jest zbadanie reakcji czytelników jej gazet na reklamy. Do końca...

Firma Metro International rozpoczęła realizację europejskiego projektu badawczego, którego celem jest zbadanie reakcji czytelników jej gazet na reklamy. Do końca miesiąca zostanie wybrana grupa respondentów, która będzie liczyła 15 tys. osób w wieku 18-40 lat. Początkowo badaniem zostaną objęci czytelnicy “Metra” w Danii, Szwecji i Holandii. Następnie projekt zostanie rozszerzony na 11 innych krajów europejskich. Akcja będzie miała na celu pokazanie skuteczności, poziomu świadomości oraz poziomu percepcji odbiorców reklam zamieszczanych w “Metrze”. Raporty będą dostarczane co 72 godziny. Badanie przeprowadzi instytut TNS Gallupa. Metro International zamierza zainwestować w ten projekt 700 tys. euro. (“Media & Marketing Europe”)