Kraj

Itaka będzie wzmacniać wizerunek w 2006 r., zainwestuje w TV i prasę lokalną

Biuro podróży Itaka planuje w najbliższym roku bardziej intensywnie promować swoje usługi oraz wizerunek. - Większy nacisk położymy na reklamę...

Biuro podróży Itaka planuje w najbliższym roku bardziej intensywnie promować swoje usługi oraz wizerunek. – Większy nacisk położymy na reklamę w prasie lokalnej w związku z tym, że rozrasta się sieć naszych salonów sprzedaży w mniejszych miastach. Nadal będziemy obecni w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich. Rozbudujemy i unowocześnimy stronę internetową. Staramy się także o długofalowy sponsoring telewizyjny programu rozrywkowego – mówi Piotr Henicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Itaki. Rozmowy prowadzone są z TVP, Polsatem i TVN. Itaka kilka lat temu sponsorowała program “Randka w ciemno” w TVP1, który przyniósł firmie wzrost świadomości marki oraz spowodował wzrost sprzedaży usług; teraz chce wrócić do tej formuły promocyjnej. Wiosną przeprowadzi intensywną kampanię wizerunkową na outdoorze. Firma od lat współpracuje w zakresie kreacji z agencją reklamową In & Out. Pod koniec br. Itaka rozpocznie dystrybucję nowego katalogu z wycieczkami czarterowymi i autokarowymi. Trafi on m.in. do 35 tys. stałych klientów firmy. W 2006 r. biuro rozszerzy ofertę czarterową o takie miejsca jak: Portugalia, wybrzeże Costa de la Luz w Hiszpanii, Dalyan w Turcji oraz Burgas w Bułgarii. Przygotowywanych jest także 20 nowych programów wycieczek. Ceny wyjazdów pozostają na podobnym poziomie co w ub.r. W 2006 r. kontynuowany będzie program lojalnościowy zainicjowany rok temu. Każdy z klientów ma szansę na odebranie nagród, są to plecaki, maty plażowe i innego rodzaju akcesoria kojarzące się z wypoczynkiem. Itaka działa na polskim rynku od 16 lat. Obecnie dysponuje 33 salonami firmowymi, swoją ofertę sprzedaje także przez sieć 572 agencji. Jest w piątce największych biur podróży w Polsce organizujących wyjazdy czarterowe, obok Triady, TUI, Neckermanna i Rainbow. (MKS)