Zagranica

GENERAL MOTORS SKONSOLIDOWAŁ BUDŻET MEDIOWY - 2,9 MLD USD

25 lipca General Motors Corp. powierzył Starcom Media Vest z Chicago swój skonsolidowany budżet (w wysokości 2,9 mld USD) na...

25 lipca General Motors Corp. powierzył Starcom Media Vest z Chicago swój skonsolidowany budżet (w wysokości 2,9 mld USD) na planowanie mediów. Był to największy przetarg w historii reklamy. Nowa agencja, nazywana teraz GM Planworks. Niektóre agencje, do tej pory planujące media dla GM zostaną zwolnione. Są to domy należące do Bcom3: D’Arcy Masius Benton & Bowles i Leo Burnett; należące do Interpublic: Campbell-Ewald, Warren oraz Lowe Lintas & Partners Worldwide i McCann-Erickson Worldwide. Marki Saturn i Saab należące do GM nie stanowią części konsolidacji, ponieważ za nie nie odpowiada wiceprezes i dyrektor generalny GM, John Middlebrook, który jednak zapowiedział, że Hummer (którego GM przejął rok temu), Saturn i Saab także w końcu dołączą do budżetu GM Planworks.