Kraj

Ceny reklam w "Elle" w wybranych lokalizacjach rosną o 10-15 proc.

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży wydawnictwa Hachette, podnosi ceny reklam w miesięczniku "Elle" od ponad 10 do ponad 15...

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży wydawnictwa Hachette, podnosi ceny reklam w miesięczniku “Elle” od ponad 10 do ponad 15 proc., wyłącznie w wybranych lokalizacjach. Jak powiedziała Maja Meissner-Filipek, dyr. generalny Interdeco, na decyzję o podwyżce wpłynęły duże zainteresowanie klientów czołowymi placementami oraz dobre wyniki, jakie osiąga “Elle” w swoim segmencie pism luksusowych. Pierwsza rozkładówka w “Elle” kosztuje 108,9 tys. zł (wcześniej 94,9 tys. – podwyżka o 14,75 proc.), nowa cena drugiej i trzeciej rozkładówki wynosi 104,9 tys. zł (było 91,9 tys. zł – podwyżka o 14,15 proc.). Ceny pierwszej prawej strony przedstawiają się następująco: po zmianie – 59,9 tys. zł, przed nią – 52,5 tys. (więcej o 14,10 proc.). Nowa cena reklamy na drugiej i trzeciej prawej stronie wynosi 57,9 tys. zł (wcześniej – 52,5 tys., zmiana o 10,29 proc.). Czwarta okładka według nowego cennika kosztuje 91,5 tys. zł, a kosztowała 79,5 tys. (podwyżka – 15,09 proc.). (KP)