Antoni Mielniczuk będzie nowym szefem agencji Spin Communications należącej do grupy BBDO. Wakat na tym stanowisku był od momentu odejścia Piotra Płocharskiego we wrześniu br., który założył własną firmę PR – Lighthouse Consultants (patrz: DS “MMP” z 14 grudnia). Jak się dowiedzieliśmy, Spin Communications w dotychczasowej postaci najprawdopodobniej zniknie z rynku, a zastąpi ją Pleon – sieciowa struktura BBDO dotychczas nieobecna w Polsce. Zakres działalności Pleona jest znacznie szerszy niż dotychczasowe kompetencje Spin Communications. Pleon jest firmą konsultingową operującą w dziedzinach: public relations, public affairs, corporate communications, marketingu. Informacji tych nie udało nam się do momentu zamykania tego wydania DS “MMP” potwierdzić z Jackiem Henslerem, dyrektorem generalnym BBDO Warszawa i prezesem grupy BBDO w Polsce. Antoni Mielniczuk wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. publicznych i komunikacji Polskiej Telefonii Cyfrowej. (AMS)