Kraj

Antoni Mielniczuk nowym szefem Spin Communications, która przekształci się w sieciowy Pleon

Antoni Mielniczuk będzie nowym szefem agencji Spin Communications należącej do grupy BBDO. Wakat na tym stanowisku był od momentu odejścia...

Antoni Mielniczuk będzie nowym szefem agencji Spin Communications należącej do grupy BBDO. Wakat na tym stanowisku był od momentu odejścia Piotra Płocharskiego we wrześniu br., który założył własną firmę PR – Lighthouse Consultants (patrz: DS “MMP” z 14 grudnia). Jak się dowiedzieliśmy, Spin Communications w dotychczasowej postaci najprawdopodobniej zniknie z rynku, a zastąpi ją Pleon – sieciowa struktura BBDO dotychczas nieobecna w Polsce. Zakres działalności Pleona jest znacznie szerszy niż dotychczasowe kompetencje Spin Communications. Pleon jest firmą konsultingową operującą w dziedzinach: public relations, public affairs, corporate communications, marketingu. Informacji tych nie udało nam się do momentu zamykania tego wydania DS “MMP” potwierdzić z Jackiem Henslerem, dyrektorem generalnym BBDO Warszawa i prezesem grupy BBDO w Polsce. Antoni Mielniczuk wcześniej pełnił funkcję dyrektora ds. publicznych i komunikacji Polskiej Telefonii Cyfrowej. (AMS)