Kraj

Maspex odpowiada na kolejne zarzuty PTBRiO i Agrosu

Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex Wadowice, w odpowiedzi na wczorajszą publikację pt. "Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje...

Dorota Liszka, rzecznik prasowy grupy Maspex Wadowice, w odpowiedzi na wczorajszą publikację pt. “Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii uznaje racje Agros Novej w sporze z Maspeksem” przesłała do naszej redakcji list, w którym pisze: “Badania, na które powołujemy się w swoich reklamach, były, wedle naszej wiedzy, największymi badaniami smaku soków pomarańczowych wiodących producentów w Polsce. Zostały wykonane przez jedną z największych firm badawczych i nie ma wątpliwości co do jakości czy wiarygodności tych badań. Zarówno ich realizacja, jak i analiza przeprowadzone zostały w zgodzie z wszelkimi wymogami metodologicznymi, a wynik był jednoznaczny: Tymbark został uznany za najsmaczniejszy sok pomarańczowy. Nasz komunikat reklamowy jest zgodny z przeprowadzonymi badaniami. Podtrzymuję moje pytanie o podstawy użycia w reklamie firmy Agros Nova informacji o tym, że sok pod marką Fortuna jest “prawdziwym nr 1 wśród pomarańczowych”. Informacji, której nie potwierdzają żadne znane nam badania rynkowe – ani badania jakościowe, ani badania dotyczące wielkości sprzedaży” – kończy swój list rzecznik Maspeksu.