Kraj

"Dobre Rady" Burdy podniosły sprzedaż do ok. 470 tys. egz.

"Dobre Rady", miesięcznik Burdy Polska, podniósł sprzedaż ostatnio do ok. 470 tys. egz., o czym poinformował Krzysztof Kawaliło, prezes wydawnictwa....

“Dobre Rady”, miesięcznik Burdy Polska, podniósł sprzedaż ostatnio do ok. 470 tys. egz., o czym poinformował Krzysztof Kawaliło, prezes wydawnictwa. – Około 100-tysięczny wzrost sprzedaży zawdzięczamy w głównej mierze podniesieniu poziomu merytorycznego tytułu – powiedział. Od wiosny br. doradcą wydawcy ds. “Dobrych Rad” jest Krystyna Kaszuba, wieloletnia redaktor naczelna “Twojego Stylu”, a we wrześniu br. stanowisko dyr. wydawniczego “Dobrych Rad” objęła Beata Dzięgielewska, we wcześniejszej karierze m.in. redaktor naczelna “Zwierciadła”. “Dobre Rady” nie miały w tym czasie spektakularnych działań reklamowych. (KP)