Zagranica

Marco Testa został prezesem samorządu agencji reklamowych we Włoszech

Marco Testa, CEO agencji Armando Testa, został prezesem samorządowej organizacji AssoComunicazione, która zrzesza 186 firm zajmujących się reklamą, promocją, direct...

Marco Testa, CEO agencji Armando Testa, został prezesem samorządowej organizacji AssoComunicazione, która zrzesza 186 firm zajmujących się reklamą, promocją, direct marketingiem, mediami oraz PR-em. W głosowaniu na prezesa Testa wygrał jednym głosem z Diego Masim, prezesem włoskiego oddziału WPP Group. Wybór szefa AssoComunicazione był szeroko komentowany we włoskiej prasie, która odczytywała zdarzenie jako bitwę pomiędzy gigantem WPP a niezależną agencją Armando Testa. Agencja Testy ma biura w kilku europejskich metropoliach i jest odpowiedzialna m.in. za stworzenie sitcomu, który promuje brand Lavazza, oraz za europejską kampanię nowego Fiata Punto. (“BrandRepublic”)