Kraj

Jakubiec dyrektorem biura reklamy w wydawnictwie BCC

Maciej Jakubiec objął stanowisko dyrektora biura reklamy w wydawnictwie Business Centre Club, w którego portfolio jest m.in. pismo "Gazeta BCC"....

Maciej Jakubiec objął stanowisko dyrektora biura reklamy w wydawnictwie Business Centre Club, w którego portfolio jest m.in. pismo “Gazeta BCC”. Wcześniej związany był m.in. z firmami Motor-Presse Polska i Axel Springer Polska. Od początku przyszłego roku pismo “Gazeta BCC” zmieni tytuł na “Magazyn BCC”. Jednocześnie zostaną podniesione ceny reklam, średnio o kilkadziesiąt procent. Jak tłumaczy Jakubiec, podwyższenie kosztu ogłoszeń jest podyktowane dopasowaniem profilu reklamodawców do grupy docelowej magazynu, którą jest kadra zarządzająca wyższego szczebla. Pismo ukazuje się w nakładzie 5 tys. egz. i jest bezpłatnie dystrybuowane do członków klubu BCC. (JD)