Kraj

Panasonic Polska promuje aparaty fotograficzne w marketach elektronicznych

Panasonic Polska wspiera swoje aparaty fotograficzne przedświąteczną akcją promocyjną w sklepach wielkopowierzchniowych z elektroniką. Akcja obejmuje w sumie ok. 25...

Panasonic Polska wspiera swoje aparaty fotograficzne przedświąteczną akcją promocyjną w sklepach wielkopowierzchniowych z elektroniką. Akcja obejmuje w sumie ok. 25 sklepów, specjalnie przeszkolone hostessy dokonują prezentacji produktów, rozdają katalogi, ulotki i odpowiadają na pytania klientów. Aparaty fotograficzne Panasonic Lumix to w tym roku najsilniej wspierany przez Panasonica produkt i subbrand, m.in. silnymi kampaniami telewizyjnymi. Według zapowiedzi Janusza Pawlika, dyrektora marketingu Panasonic Polska, podobnie będzie w przyszłym roku – priorytetem marketingowym spółki będzie wspieranie aparatów Lumix, a także telewizorów Panasonic Viera. Pawlik szacuje obecny udział Panasonica w polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych na 5 proc., na przyszły rok spółka stawia sobie za cel podwojenie market share, do ok. 10 proc. (cały rynek aparatów cyfrowych oceniany jest obecnie na 800 tys. sztuk, w przyszłym roku powinien osiągnąć poziom 1 mln sztuk). Panasonic Polska współpracuje z agencją Dsk i domem mediowym Vizeum Polska. (MG, MB)