Kraj

Karolina Kuczera key account managerem portalu pulsbiznesu.pl

Karolina Kuczera została key account managerem portalu internetowego dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska). Będzie odpowiadać za kontakty z brokerami...

Karolina Kuczera została key account managerem portalu internetowego dziennika “Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska). Będzie odpowiadać za kontakty z brokerami reklamy internetowej, z domami mediowymi i kluczowymi klientami bezpośrednimi. Karolina Kuczera przez ostatnie 2 lata pracowała w firmie reklamy internetowej QNet, gdzie m.in. pełniła funkcję dyr. zarządzającego. Z Karoliną Kuczerą w portalu “Pulsu Biznesu” będzie blisko współpracować Bogna Czepułkowska, która z sekcji marketingu biura reklamy “Pulsu Biznesu” awansowała na trade marketing managera w portalu gazety, gdzie będzie odpowiadała m.in. za kreowanie nowych produktów, traffic, analizy i przygotowywanie niestandardowych ofert handlowych portalu. Według Pawła Kubisiaka, redaktora naczelnego portalu pulsbiznesu.pl, listopad był dla niego rekordowym miesiącem. Liczba unikalnych użytkowników wzrosła do ponad 170 tys., co oznacza wzrost o 47 proc. w stosunku do listopada ub.r. (wg Megapanel PBI/Gemius), liczba wizyt zaś wzrosła do 464 tys. (wzrost o 33 proc.), a liczba odsłon – do 2,7 mln (wzrost o 19 proc.). Takie wyniki portal ma zawdzięczać przede wszystkim wprowadzonym niedawno dodatkowym serwisom biznesowym, m.in. nowemu systemowi prezentacji notowań giełdowych, a także konkursom. (KP)