Kraj

"Moje Mieszkanie" obniża cenę, zwiększa objętość, wprowadza nowy layout

Miesięcznik "Moje Mieszkanie" (G+J Polska) od wydania styczniowego (od dziś na rynku) obniża cenę z 5,99 zł do 3,90 zł....

Miesięcznik “Moje Mieszkanie” (G+J Polska) od wydania styczniowego (od dziś na rynku) obniża cenę z 5,99 zł do 3,90 zł. W tej chwili, jak przekazała Renata Sieroń, dyr. wydawniczy w G+J Polska odpowiedzialna m.in. za “Moje Mieszkanie”, trudno przewidzieć, jak długo ta cena będzie utrzymywana. Obniżce ceny towarzyszą zmiany w samym piśmie. Pojawiły się nowe tematy i rubryki. Layout stał się bardziej przejrzysty i elegancki. Grzbiet zmieniono na klejony, a objętość wzrosła do 100 stron. Przeobrażenia w “Moim Mieszkaniu” wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Siedem, Polsat, TV4), w RMF FM, internecie (Bizz.pl, Onet.pl), magazynach G+J Polska, na outdoorze i w bankomatach. Kreację przygotował wydawca, media planował i kupił dom mediowy Starcom. Średnia sprzedaż miesięcznika “Moje Mieszkanie” za okres styczeń-wrzesień br. wyniosła 63,6 tys. egz. (KP)