Przetargi

Clear Channel Poland i News Outdoor w finale przetargu na obsługę nośników outdoorowych Tesco

Clear Channel Poland i News Outdoor Poland zakwalifikowały się do finału przetargu Tesco Polska na obsługę nośników outdoorowych należących do...

Clear Channel Poland i News Outdoor Poland zakwalifikowały się do finału przetargu Tesco Polska na obsługę nośników outdoorowych należących do tej sieci handlowej. Jak mówi Maciej Szukalski, dyrektor promocji sprzedaży Tesco, wynik konkursu będzie znany w przyszłym tygodniu. Rozstrzygnięcie jest uwarunkowane decyzją działu prawnego Tesco, który rozpatruje obecnie odwołanie Clear Channel od wyniku przetargu na obsługę indooru w Tesco. Jak pisaliśmy w DS “MMP” z 14 i 15 grudnia br., Tesco postanowiło przekazać obsługę nośników indoorowych firmie Imige Poland (po 5-letniej współpracy z Clear Channel). Clear Channel wystosował protest do kierownictwa Tesco Polska, które do poniedziałku ma odnieść się do zawartych w nim zastrzeżeń. Tesco ma w portfolio nośników outdoorowych m.in. tablice na parkingach, a w ramach oferty indoorowej – m.in. nośniki na wózkach sklepowych. (JN)