Kraj

Corporate Profiles DDB Group nie będzie tworzyć nowych firm w 2006 r.

Corporate Profiles DDB Group skoncentruje się w 2006 r. na rozwoju istniejących w grupie spółek i struktur. Pomimo że jej...

Corporate Profiles DDB Group skoncentruje się w 2006 r. na rozwoju istniejących w grupie spółek i struktur. Pomimo że jej menedżerowie rozważali w tym roku opcję utworzenia kolejnej agencji reklamowej, plany te zostały wstrzymane. – Chcemy dalej rozwijać usługi marketingowe, ale w ramach firm, które funkcjonują w grupie. Zależy nam na ciągłym podnoszeniu ich jakości przy jednoczesnym zachowaniu żelaznej dyscypliny kosztowej. Wszystko po to, aby oferować konkurencyjny produkt na rynku – mówi Szymon Gutkowski, dyrektor generalny agencji reklamowej DDB Warszawa. Jego zdaniem największe zmiany w 2006 r. będą dotyczyły firmy marketing services Rapp Collins, która odnotowała w tym roku znaczące wzrosty przychodów ze sprzedaży. Menedżerowie grupy są także zadowoleni z wyników osiąganych przez firmę produkcyjną Gutenberg on Line i działającą w jej ramach strukturę produkcji telewizyjnej CutCut oraz firmę doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting. W ramach Corporate Profiles DDB Group działa także Brand Nature Acces zajmująca się m.in. identyfikacją wizualną. Niewykluczone, że w przyszłym roku w ramach grupy mogą pojawić się zespoły do obsługi np. klientów z branży finansowej czy farmaceutycznej. Jeżeli zostanie podjęta decyzja o ich powstaniu, będą działać pod własnymi markami. (JP)