Zagranica

Rainey Kelly Campbell Roalfe wygrała wart 160 mln dol. globalny budżet Bacardi Martini

Brytyjska agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe należąca do sieci Young & Rubicam (WPP Group) wygrała przetarg na globalny budżet kreatywny...

Brytyjska agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe należąca do sieci Young & Rubicam (WPP Group) wygrała przetarg na globalny budżet kreatywny producenta alkoholi firmy Bacardi Martini, wart według szacunków 160 mln dol. Pięcioetapowy przetarg trwał prawie pół roku. Startowało w nim pięć agencji: Rainey Kelly, Wieden & Kennedy, Fallon (Publicis Groupe), niezależna amerykańska agencja Davidandgoliath (która obsługuje Bacardi w USA) oraz McCann-Erickson z Londynu (Interpublic). W ub.r. Bacardi zakończyło 10-letnią współpracę z McCann-Erickson, a brief przetargowy jako cel wskazywał “podniesienie świadomości marki i utożsamiania się z nią konsumentów”. Przetarg koordynowała firma doradcza AAR Partners z Nowego Jorku, a Rainey Kelly zacznie pracę dla Bacardi do początku przyszłego roku. (“BrandRepublic”)