Kraj

Google w partnerstwie z Home.pl rozpoczyna dużą akcję promocyjną kierowaną do MŚP

Google Polska i Home.pl rozpoczynają strategiczną współpracę w zakresie promowania usług hostingowych i reklamowych. Home.pl to jeden z czołowych w...

Google Polska i Home.pl rozpoczynają strategiczną współpracę w zakresie promowania usług hostingowych i reklamowych. Home.pl to jeden z czołowych w Polsce dostawców usług hostingowych, a szerzej – spółka specjalizująca się w rozwiązaniach internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw (firma deklaruje, że obsługuje ok. 160 tys. klientów). Już dziś rozpocznie się pierwsza wspólna akcja promocyjna obu firm skierowana do użytkowników usług serwerowych Home.pl. Klienci Home.pl otrzymają darmowe kupony o wartości 200 zł do wykorzystania na reklamę w Google oraz w wybranych portalach i wortalach. Akcja promocyjna ma potrwać do końca maja 2006 r. Od stycznia akcja będzie wspierana kampanią reklamową w internecie i magazynach komputerowych (m.in. “Chip”, “Enter”, “PC World Komputer”). Google od kilku miesięcy zapowiada oficjalne uruchomienie polskiego biura, obecnie kończy kompletowanie zespołu. Według nieoficjalnych informacji biuro to zostanie otwarte w I kwartale 2006 r. (patrz DS “MMP” z 2 grudnia), a jego szefem będzie Adam Kwaśniewski, do tej pory dyrektor zarządzający Ad.netu (patrz DS “MMP” z 6 grudnia). (MG)