Kraj

At Media będzie też brokerem reklamowym stacji Viva

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media od stycznia 2006 r. będzie też brokerem reklam w kanale muzycznym Viva, trzeciej stacji...

Dom sprzedaży mediów tematycznych At Media od stycznia 2006 r. będzie też brokerem reklam w kanale muzycznym Viva, trzeciej stacji koncernu Viacom w Polsce. Wczoraj w DS “MMP” informowaliśmy, że At Media będzie obsługiwać MTV i VH1. W 2005 r. czas reklamowy w Vivie sprzedawała firma Discovery Media Polska. Wcześniej, przed przejęciem obsługi Vivy przez polski oddział MTV, brokerem reklam w stacji była firma AdVenture Team. Według AGB Nielsen Media Research do połowy grudnia br. Viva zarobiła na reklamach 64 mln zł. Marcin Boroszko, dyr. zarządzający At Media, zapowiedział, że w 2006 r. dla wszystkich kanałów firma będzie prowadzić sprzedaż kampanii GRP, kampanii spotowych dla komunikacji dopasowanej do danego programu, ofert sponsoringowych oraz projektów specjalnych. (PM)