Migut Media SA jest odpowiedzialny za promocję nowego projektu pod nazwą “Program szkolenia kadr dla rozwoju produktów turystycznych”. Migut Media jest członkiem konsorcjum, które wygrało przetarg na obługę tego projektu ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Wartość projektu oszacowano na ponad 22 mln zł. Jego przedmiotem są szkolenia dla podmiotów funkcjonujących w sektorze turystycznym lub mających wpływ na funkcjonowanie tego sektora w pięciu województwach: dolnośląskim, podlaskim, pomorskim, kujawsko-pomorskim i świętokrzyskim. Projekt ma na celu stworzenie warunków do podniesienia konkurencyjności sektora turystycznego w tych częściach Polski. Promocja projektu realizowana przez Migut Media ma objąć m.in. działania o charakterze public relations i komunikację przez internet. Zakończenie projektu przewidziano na 31 grudnia 2007 r. Poza Migut Media w konsorcjum są: DGA Doradztwo Gospodarcze SA (lider konsorcjum), F5 Konsulting Sp. z o.o., Central Europe Trust Polska Sp. z o.o. oraz JDJ Bachalski Sp. z o.o. (KP)