M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" z kolędami w podniesionym nakładzie i z kampanią

Serwis Dzienny | 21 grudnia 2005, 00:00

Dzisiejsze wydanie "Gazety Wyborczej" (Agora SA) ukazuje się w podniesionym nakładzie do 650 tys. egz. Do dziennika dołączono bezpłatny dodatek...

Dzisiejsze wydanie "Gazety Wyborczej" (Agora SA) ukazuje się w podniesionym nakładzie do 650 tys. egz. Do dziennika dołączono bezpłatny dodatek - płytę z kolędami w wykonaniu Urszuli. Wydanie wspiera rozbudowana kampania reklamowa (autorem kreacji jest DDB Warszawa, a za media odpowiada Starlink). Reżyserem spotu telewizyjnego jest Piotr Łazarkiewicz. Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne i radiowe, także regionalne rozgłośnie, citylighty oraz media własne Agory. Uzupełnieniem płyty w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej" są wydrukowane w dzienniku teksty kolęd. Sponsorami płyty są: Amplico, AIG Life, AIG Powszechne Towarzystwo Emerytalne i AIG Fundusze Inwestycyjne. Według ZKDP średni nakład wydania środowego "Gazety Wyborczej" we wrześniu br. wyniósł 430,8 tys. egz., a w październiku br. - 445,2 tys. egz. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,