Kraj

Schulz i Testardo Red Cell realizują dla Samsunga nowe projekty produktowe

Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię produktową w prasie. Kampania wspiera cztery grupy produktowe: drukarki (model SPP-2040), monitory (model LCD 970P),...

Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię produktową w prasie. Kampania wspiera cztery grupy produktowe: drukarki (model SPP-2040), monitory (model LCD 970P), urządzenia wielofunkcyjne (model SCX-4521F) i drukarki monochromatyczne (model ML-3560). Akcja potrwa do lutego 2006 r., obejmuje m.in.: “Politykę”, “Wprost”, “Newsweek”, “Forum”, “Przekrój”. Kreację przygotowały agencje Schulz i Creative Group, media dla Samsunga planuje i kupuje MindShare. W najbliższych dniach ruszy dodatkowo wizerunkowa kampania monitorów LCD w kanałach tematycznych (TVN24, TVN Turbo, Discovery i Animal Planet). Adaptację kreacji przygotowała agencja reklamowa Testardo Red Cell. (MG)