Kraj

CD Projekt wspiera reklamą telewizyjną grę "Age of Empires III"

CD Projekt, dystrybutor gier komputerowych, wspiera kampanią multimedialną tytuł "Age of Empires III". Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie,...

CD Projekt, dystrybutor gier komputerowych, wspiera kampanią multimedialną tytuł “Age of Empires III”. Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie, magazynach i prasie codziennej. Jak mówi Farida Saffarini, asystentka ds. marketingu i PR CD Projekt, firma nie współpracuje z agencjami, a całość kampanii przygotowana jest siłami własnymi. CD Projekt jest jednym z czołowych graczy na polskim rynku gier komputerowych. W tym roku po raz trzeci z rzędu firma została nagrodzona tytułem Gazeli Biznesu w rankingu “Pulsu Biznesu” na najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy. Szczegółowy mediaplan kampanii zakłada wykorzystanie m.in. telewizji, radia, internetu, magazynów oraz dzienników ogólnopolskich i lokalnych. (MG)