Interia.pl prowadzi testy konsumenckie (betatesty) swojej nowej platformy komunikacyjnej, której uruchomienie było jednym ze strategicznych celów portalu na 2005 r. Na jej przygotowanie przeznaczono część pieniędzy z publicznej emisji akcji, którą Interia przeprowadziła w marcu br. Internauci uczestniczący w testach otrzymali pełny dostęp do całości zasobów nowej platformy, na którą składają się nowe serwisy: Znajomi, Galeria, Blog i Gry Online, oraz już wcześniej istniejące: CZATeria, Randki i Poczta. – Siłą całej platformy ma być duża integracja pomiędzy wszystkimi serwisami, co znacznie zwiększa ich funkcjonalność – mówi Mariusz Kuziak, dyrektor marketingu Interii. Dodaje też, że po zakończeniu fazy betatestów portal rozpocznie kampanię wspierającą nową platformę, jednak na razie nie wiadomo, jak długo potrwają próby platformy. Drugim z projektów strategicznych, na które Interia przeznaczyła pieniądze z tegorocznej emisji akcji, jest platforma multimedialna, która bazować ma na kontencie wideo, jednak na razie szczegóły na jej temat nie są ujawniane. (MG)