Kraj

PAIiIZ chce wyjść z projektem promocyjnym Polski poza Europę

Państwowa Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) chciałaby w przyszłym roku kontynuować wizerunkową kampanię promocyjną Polski w mediach ogólnoświatowych. -...

Państwowa Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) chciałaby w przyszłym roku kontynuować wizerunkową kampanię promocyjną Polski w mediach ogólnoświatowych. – Jesteśmy zadowoleni z efektów tegorocznej, sześciotygodniowej akcji promocyjnej prowadzonej w mediach europejskich. W przyszłym roku chcielibyśmy rozszerzyć akcję o inne, strategiczne z naszego punktu widzenia kraje. Myślimy o USA, Japonii, Chinach i Hongkongu – mówi Andrzej Zdebski, prezes PAIiIZ. Planowane działania reklamowe, podobnie jak ich pierwszy etap, miałyby na celu zachęcić do inwestowania w Polsce, a także zwiedzania naszego kraju. Jesienna kampania kosztowała 1,4 mln zł. Spot telewizyjny i koncepcję reklam prasowych przygotowała agencja reklamowa Banah Group. Motywem przewodnim kampanii było bijące serce będące metaforą centralnego położenia Polski w Europie (“Poland – the Heart of Europe”). (MKS)