Przetargi

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii szuka agencji reklamowej

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii działające przy Ministerstwie Zdrowia rozpoczęło konkurs ofert, którego celem jest wybór agencji do wykonania projektu...

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii działające przy Ministerstwie Zdrowia rozpoczęło konkurs ofert, którego celem jest wybór agencji do wykonania projektu kreacji i strategii medialnej ogólnopolskiej kampanii społecznej w zakresie przeciwdziałania zjawisku narkomanii. Celem kampanii w 2006 roku jest uwrażliwienie rodziców na problemy związane ze zjawiskiem narkomanii i podkreślenie znaczenia rodziny w profilaktyce uzależnień. Według Tomasza Zakrzewskiego z działu edukacji publicznej biura kampania powinna być kontynuacją ubiegłorocznych działań i podejmować temat profilaktyki w rodzinie. Ubiegłoroczna kampania antynarkotykowa Krajowego Biura prowadzona była pod hasłem “Bliżej siebie – dalej od narkotyków”. Kampania ta według Zakrzewskiego miała charakter “miękki” i po raz pierwszy w Polsce nie odnosiła się do przesłanek negatywnych. W tym roku koncepcja ta ma być kontynuowana. Jej autorem była agencja reklamowa Martis.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w konkursie wraz z wymaganymi załącznikami będą przyjmowane do 18 stycznia br. (AMS)